The Qajuqturvik Food Centre (QFC) seeks a Peer Advocate (PA). This is a 1-year term position with the possibility of renewal if funding permits.
The QFC is a registered charity that aims to provide healthy food programming in a welcoming, inclusive environment. The QFC works in partnership with Community Food Centres Canada (CFCC) and is set to become a Community Food Centre this year. Community food centres are places where people come together to cook, grow, share, and advocate for good food. For more information, visit qajuqturvik.ca or cfccanada.ca
The PA is responsible for serving as a liaison between QFC’s regular program users and support services in the community. As such, with the support of the Executive Director, the PA is responsible for:
- serving as a liaison between members of the public and support services available in the community;
- providing resource and referrals to participants attending the centre;
- assisting the Training Coordinator and Community Chef with pre-employment training program;
- creating programming to bring awareness to systemic injustice and advocate for change;
- developing policies and procedures to guide QFC’s development;
- managing volunteers to deliver programming; and
- serving as a representative for QFC within the community and within councils and coalitions.
Other duties will be assigned by the Executive Director as the mission and scope of the QFC continues to evolve. Travel may be required. Work is indoors (office/common space) and consists primarily of clerical work and communication with the public. Discretion is needed when dealing with sensitive and traumatic personal issues. Physical fatigue could be a consequence of mental exertion.
The ideal candidate will have a combination of the following:
- good communication skills, both written and verbal;
- the ability to demonstrate compassion, openness, flexibility and creativity when working with the general public and within an organization;
- experience working with individuals facing issues such as substance abuse, trauma, mental health, housing and food insecurity;
- knowledge of social services, community programs and resources;
- experience and/or education in the community development or social service sector.
A criminal record check and positive references may be requested. Fluency in Inuktut is required. In conformance with Article 23 of the Nunavut Land Claims Agreement, preference will be given to Inuit applicants. The salary is $85,000 per annum. Staff housing is an option.
To apply, submit a letter and resume to firstname.lastname@example.org, or apply in-person at 655 Mattaaq Crescent, Iqaluit. Please do not hesitate to inquire in advance if you have any questions or concerns about the position. Only those candidates being considered will be contacted.
ᖃᔪᖅᑐᕐᕕᒃ ᓂᕿᓂᒃ ᓂᖃᐃᓱᕐᕕᒃ ᕿᓂᖅᑐᑦ ᐱᓕᕆᖃᑎᒋᔭᐅᓲᓂᒃ ᑭᒡᒐᖅᐃᔨᒥᒃ. ᑖᓐᓇ ᐊᑕᐅᓯᕐᒧᑦ ᐊᕐᕌᒍᒧᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᒃᓴᐅᕗᖅ ᓄᑖᕈᕆᐊᖅᑎᒐᒃᓴᐅᒐᔭᖅᑐᓂ ᑮᓇᐅᔭᖃᑦᑎᐊᑐᐊᓕᕐᓂᕈᑎᑦ.
ᖃᔪᑦᑐᕐᕕᒃ ᐊᑎᓕᐅᖃᑕᐅᓯᒪᔪᖅ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᐊᖅᑎᐅᓇᑎᑦ ᐊᔾᔨᒌᓐᖏᑦᑐᓂᓪᓗ ᐱᓕᕆᕙᑦᑐᑎᑦ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᑎᑦᑎᓇᓱᐊᖅᑐᑎᓪᓗ ᓂᕿᑦᑎᐊᕙᓐᓂ ᑐᓐᖓᓇᕋᓱᑦᑐᑎᓪᓗ, ᐊᕙᑎᑦᑎᓂᓪᓗ ᐃᓚᓕᐅᔾᔨᓯᒪᓪᓗᑎᑦ. ᖃᔪᑦᑐᕐᕕᒃ ᐱᓕᕆᖃᑎᖃᖅᐸᒻᒥᔪᑦ ᓄᓇᓕᓐᓂ ᓂᕿᓂᑦ ᐊᐃᔅᓯᕕᓐᓂ ᑲᓇᑕᒥ (CFCC) ᓄᓇᓂᓪᓗᓪᓗ ᐊᐃᔅᓯᑲᑦᑕᕐᕕᐅᔪᒫᖅᑐᓂ ᐊᕐᕌᒎᓂᐊᖅᑐᒥ. ᓄᓇᓕᓐᓂ ᓂᕿᓂᑦ ᐊᐃᔅᓯᕐᕕᐅᕙᑦᑐᑦ ᓂᕿᓕᐅᕆᐊᖅᑐᕐᕕᐅᔪᓐᓇᕐᒥᔪᖅ, ᐱᕈᖅᐸᓪᓕᐊᓗᑎᑦ ᓂᐱᖃᖅᑎᐅᓗᑎᑦ ᓂᕿᑦᑎᐊᕙᓕᕆᓂᕐᒥᑦ. ᑐᑭᓯᒋᐊᒃᑲᓐᓂᕈᒪᓐᓂᕈᕕᑦ ᖃᐅᔨᒋᐊᕐᓗᑎᑦ ᖃᕋᓴᐅᔭᒃᑯᑦ ᐅᓄᖓ qajuqturvik.ca ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ cfccanada.ca
ᐱᓕᕆᖃᑎᒋᔭᐅᓲᑦ ᑭᒡᒐᖅᑐᐃᔨᖓ ᑲᒪᓲᖑᕗᖅ ᐱᔨᑦᑎᕋᖅᑎᐅᓪᓗᓂ ᐱᓕᕆᖃᑎᒌᑦᑎᑦᑎᓂᖃᓲᖅ ᖃᔪᖅᑐᕐᕕᒃᑯᑦ ᐱᓕᕆᐊᕐᒥᒃ ᐊᑐᓲᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᓱᖅᑎᑕᐅᓪᓗᑎᑦ ᑖᒃᑯᓄᖓ ᐃᑲᔪᖅᑐᐃᖃᑦᑕᓲᑦ ᐱᔨᑦᑎᕋᕈᑎᓂᒃ ᓄᓇᓕᐅᔪᒥ. ᑕᐃᒪᐃᓐᓂᖓᓄᑦ, ᐃᑲᔪᖅᑕᐅᓪᓗᓂ ᑐᑭᒧᐊᑦᑎᑦᑎᔨᒧᑦ, ᐱᓕᕆᖃᑎᒋᔭᐅᕙᑦᑐᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖃᑎᒋᓗᒋᑦ ᑭᒡᒐᖅᑐᐃᔨᐅᔪᖅ ᑲᒪᒋᔭᖃᖃᑦᑕᕋᔭᖅᑐᖅ ᐅᑯᓂᖓ:
- ᐱᓕᕆᔨᐅᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐅᖃᖃᑎᒌᖁᓪᓗᒋᑦ ᐃᓄᑐᐃᓐᓇᐃᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᐃᑲᔪᖅᑐᐃᕙᑦᑐᑦ ᐱᔨᑦᑎᕋᕈᑎᖃᐅᖅᑐᑎᑦ ᓄᓇᓕᐅᔪᒥ;
- ᐃᑲᔫᑎᒃᓴᓂᒃ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᒪᑎᑦᑎᕙᓪᓗᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᑭᒃᑯᓐᓄᑦ ᐅᐸᒋᐊᖃᕐᒪᖔᑕ ᐅᖃᐅᔾᔨᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᖃᔪᖅᑐᕐᕕᒻᒥ ᐊᑐᓲᓂᑦ;
- ᐃᑲᔪᕐᓗᓂ ᐱᓕᒻᒪᒃᓴᐃᑎᑦᑎᓂᕐᒧᑦ ᑲᒪᔨᒥᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᓄᓇᓕᓐᓂ ᓂᖅᑎᐅᖅᑎᒥᒃ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᓛᕐᓂᕐᒧᑦ ᐱᓕᒻᒪᒃᓴᐃᓂᖅ ᐱᓕᕆᐊᖓ ᐱᓪᓗᒍ;
- ᐱᓕᕆᐊᓕᐅᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐅᔾᔨᖅᓱᓕᕐᓂᐊᕐᒪᑕ ᐊᒥᓱᑦ ᐃᓄᐃᑦ ᐊᑦᑐᖅᑕᐅᓂᖃᑲᒻᒪᓲᖑᔪᓂᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᐊᔭᐅᕆᓗᓂ ᐊᓯᔾᔩᑎᑦᑎᓇᓱᓪᓗᓂ ᐱᐅᓯᕚᓪᓕᖅᑎᑦᑎᔪᖃᖁᓪᓗᒍ;
- ᐊᑐᐊᒐᓕᐅᕐᓗᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᐊᐅᓚᑦᑎᒍᑎᓂᒃ ᑐᑭᒧᐊᑦᑎᑦᑎᒐᔭᖅᑐᑦ ᖃᔪᖅᑐᕐᕕᑉ ᐱᕙᓪᓕᐊᓂᖓᓂᒃ;
- ᐊᐅᓚᑦᑎᓗᓂ ᐊᑭᓕᖅᓱᖅᑕᐅᙱᑦᑐᑦ ᐱᓕᕆᔨᖏᖕᓂᒃ ᐱᓕᕆᐊᖅ ᐊᐅᓚᑕᐅᑦᑎᐊᖁᓪᓗᒍ; ᐊᒻᒪᓗ
- ᑭᒡᒐᖅᑐᐃᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᖃᔪᖅᑐᕐᕕᒻᒥ ᓄᓇᓕᓐᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᑎᒪᔨᓄᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᑭᒡᒐᖅᑐᐃᔨᓄᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᖑᔪᓂᑦ.
ᐊᓯᖏᑦ ᐱᓕᕆᐊᒃᓴᑦ ᑐᓂᔭᐅᒐᔭᖅᐳᑦ ᑐᑭᒧᐊᑦᑎᑦᑎᔨᒧᑦ ᐱᓇᓱᐊᒐᖏᑦ ᓯᕕᑐᓂᖏᓪᓗ ᐱᓕᕆᐊᒃᓴᕆᔭᐅᓲᑦ ᖃᔪᖅᑐᕐᕕᑉ ᐊᓯᔾᔨᖅᐸᓪᓕᐊᓂᖃᖅᑎᓪᓗᒍ. ᐊᐅᓪᓚᖃᑦᑕᑐᐃᓐᓇᕆᐊᓕᒃ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖅᑖᖅᑐᖅ. ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕐᕕᖃᕋᔭᖅᑐᖅ ᐃᒡᓗᑉ ᐃᓗᐊᓂ (ᐊᓪᓚᕝᕕᒻᒥ/ᐅᐸᑦᑕᐅᓲᓂᒃ ᐃᓄᓐᓄᑦ) ᐊᒻᒪᓗ ᑎᑎᖅᑭᕆᔨᐅᓗᐊᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᐅᖃᖃᑎᖃᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐃᓄᑐᐃᓐᓇᕐᓂᒃ. ᐃᓱᒪᓕᐅᑦᑎᐊᖃᑦᑕᕆᐊᓕᒃ ᓇᒻᒥᓂᖅ ᑲᒪᓕᕋᐃᑉᐸᑦ ᐃᑉᐱᓐᓇᓗᐊᖅᑐᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᐋᓐᓂᕈᑎᒋᔭᐅᓗᐊᖅᓯᒪᔪᓂᒃ ᐃᓄᓐᓄᑦ. ᑎᒥᒃᑯᑦ ᑕᖃᒍᓐᓇᖅᑐᖅ ᐃᓱᒪᖃᑦᑕᓗᐊᕆᐊᖃᕐᓂᖓᓄᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕐᓗᓂ.
ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖅᑎᑖᕆᔭᐅᒍᒪᒐᔭᖅᑐᖅ ᐅᑯᓂᖓ ᐊᔪᙱᒋᐊᓕᒃ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖅᑖᖅᑎᑕᐅᖁᓪᓗᒍ:
- ᐅᖃᖃᑎᖃᑦᑎᐊᕈᓐᓇᕐᓗᓂ, ᑎᑎᕋᖅᓯᒪᔪᑎᒍᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᐅᖃᐅᓯᒃᑯᑦ;
- ᑕᑯᒃᓴᐅᑎᑦᑎᒍᓐᓇᕐᓗᓂ ᐊᓯᒥᓂᒃ ᐃᑉᐱᒍᓱᑦᑎᐊᕈᓐᓇᕐᓂᖓᓂᒃ, ᒪᑐᐃᖓᓂᖓᓂᒃ, ᐊᓯᐊᒍᖔᖅ ᖃᓄᐃᓕᐅᕈᓐᓇᕐᓗᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᖃᓄᖅᑑᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖃᑎᖃᖅᑎᓪᓗᒍ ᐃᓄᑐᐃᓐᓇᕐᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᒥᒃ;
- ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖃᖃᑦᑕᕐᓂᑰᓗᓂ ᐃᓄᖕᓂᒃ ᐱᔾᔪᑎᖃᖅᓯᒪᔪᓂᒃ ᓲᕐᓗᒃ ᐋᙵᔮᕐᓇᖅᑐᓂᒃ ᓄᖅᑲᕈᓐᓇᐃᓪᓕᓯᒪᔪᓂᒃ, ᐋᓐᓂᓗᐊᖅᓯᒪᔪᓂᒃ, ᐃᓱᒪᒃᑯᑦ ᐋᓐᓂᐊᖅᓯᒪᔪᓂᒃ, ᐃᒡᓗᑭᒃᓴᖃᑦᑕᖅᓯᒪᔪᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᓂᕿᖃᑦᑎᐊᖃᑦᑕᙱᑦᑐᒥᓂᕐᓂᒃ.
- ᖃᐅᔨᒪᓂᖃᕐᓗᓂ ᐃᓄᓕᕆᔾᔪᑎᓂᒃ ᐱᔨᑦᑎᕋᕈᑎᓂᒃ, ᓄᓇᓕᓐᓂ ᐱᓕᕆᐊᕐᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᐃᑲᔫᑎᒃᓴᐅᒐᔭᖅᑐᓂᒃ ᐊᑐᕋᒃᓴᓂᒃ;
- ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖃᕐᓂᑰᓯᒪᓗᓂ ᐊᒻᒪᓗ/ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᐃᓕᓐᓂᐊᖅᓯᒪᓗᓂ ᓄᓇᓕᓐᓂ ᐱᕙᓪᓕᐊᔪᓕᕆᓂᕐᒥᒃ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᐃᓄᓕᕆᕙᑦᑐᓂᒃ.
ᐱᕋᔭᓐᓂᑯᖃᕐᒪᖔᖅ ᑎᑎᖅᑐᖅᓯᒪᓂᖏᖕᓂᒃ ᖃᐅᔨᓴᖅᑕᐅᔾᔪᑎᒥᒃ ᑐᓂᓯᔭᕆᐊᖃᕋᔭᖅᑐᖅ ᐊᒻᒪᓗ ᐊᓯᖏᖕᓄᑦ ᐃᓄᖕᓄᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕈᓐᓇᑦᑎᐊᕐᓂᖓᓄᑦ ᐅᖃᐅᑕᐅᓯᒪᔭᕆᐊᖃᕈᑎᓂᒃ ᑐᒃᓯᕋᕐᕕᐅᔪᓐᓇᖅᑐᖅ. ᐃᓄᒃᑐᑦ ᐅᖃᓪᓚᒍᓐᓇᑦᑎᐊᕆᐊᓕᒃ, ᒪᓕᒃᑐᒍ ᐊᕕᑦᑐᖅᓯᒪᓂᖓ 23 ᓄᓇᕗᑦ ᓄᓇᑖᕈᑕᐅᓯᒪᓄᖓᑦ ᐊᖏᕈᑎ, ᐃᓄᐃᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖅᑖᕋᓱᐊᖅᑐᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖅᑎᑖᕆᔭᐅᖔᕋᔭᖅᑐᑎᑦ. ᑮᓇᐅᔾᔭᒃᓴᒐᔭᖅᑐᖅ ᐃᒪᓐᓇᓂᒃ $85,000 ᐊᕐᕌᒍᒧᑦ. ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖅᑏᑦ ᐃᒡᓗᖏᖕᓃᑎᑕᐅᔪᓐᓇᕋᔭᕆᓪᓗᓂ ᑕᐃᒪᐃᒍᒪᓐᓂᕈᓂ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖅᑖᖅᑐᖅ.
ᐱᔪᒪᓐᓂᕈᕕᑦ, ᑎᑎᖅᑲᒥᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᕆᓯᒥᒪᔭᕐᓂᓪᓗ ᑎᑎᕋᖅᓯᒪᔪᓂᑦ ᑐᔪᐃᔪᓐᓇᖅᑐᑎᑦ ᐅᕗᖓ email@example.com, ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅ ᑕᐃᑯᓐᖓᑎᐊᒻᒪᕆᓪᓗᑎᑦ 655 Mattaaq Crescent, ᐃᖃᓗᐃᑦ. ᐊᐱᖅᑯᑎᔅᓴᖃᕐᓂᕈᕕᑦ ᖃᐅᔨᒋᐊᖅᑕᐃᓕᓐᖏᑦᑎᐊᖅᑐᑎᑦ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᐃᓱᒫᓘᑎᖃᕐᓂᕈᕕᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᑉ ᒥᔅᓵᓄᑦ. ᑕᐃᒃᑯᐊ ᑭᓯᐊᓂ ᐊᐱᖅᓱᖅᑕᐅᒐᔭᖅᑐᖅ ᖃᐅᔨᒃᑲᖅᑕᐅᒐᔭᖅᑐᑦ.