[English to follow]
ᖃᔪᖅᑐᕕᒃᑯᑦ ᕿᓂᕐᖓᑕ ᓂᖅᑎᐅᖅᑎᐅᒐᔭᖅᑐᒥᑦ ᐃᑲᔪᖃᑦᑕᕋᔭᖅᑐᒥᑦ ᐱᓕᕆᐊᓂᑦ. ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᐃᓐᓇᕋᔭᖅᑐᖅ.
ᖃᔪᑦᑐᕐᕕᒃ ᐊᑎᓕᐅᖃᑕᐅᓯᒪᔪᖅ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᐊᖅᑎᐅᓇᑎᑦ ᐊᔾᔨᒌᓐᖏᑦᑐᓂᓪᓗ ᐱᓕᕆᕙᑦᑐᑎᑦ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᑎᑦᑎᓇᓱᐊᖅᑐᑎᓪᓗ ᓂᕿᑦᑎᐊᕙᓐᓂ ᑐᓐᖓᓇᕋᓱᑦᑐᑎᓪᓗ, ᐊᕙᑎᑦᑎᓂᓪᓗ ᐃᓚᓕᐅᔾᔨᓯᒪᓪᓗᑎᑦ. ᖃᔪᑦᑐᕐᕕᒃ ᐱᓕᕆᖃᑎᖃᖅᐸᒻᒥᔪᑦ ᓄᓇᓕᓐᓂ ᓂᕿᓂᑦ ᐊᐃᔅᓯᕕᓐᓂ ᑲᓇᑕᒥ (CFCC) ᓄᓇᓂᓪᓗᓪᓗ ᐊᐃᔅᓯᑲᑦᑕᕐᕕᐅᔪᒫᖅᑐᓂ ᐊᕐᕌᒎᓂᐊᖅᑐᒥ. ᓄᓇᓕᓐᓂ ᓂᕿᓂᑦ ᐊᐃᔅᓯᕐᕕᐅᕙᑦᑐᑦ ᓂᕿᓕᐅᕆᐊᖅᑐᕐᕕᐅᔪᓐᓇᕐᒥᔪᖅ, ᐱᕈᖅᐸᓪᓕᐊᓗᑎᑦ ᓂᐱᖃᖅᑎᐅᓗᑎᑦ ᓂᕿᑦᑎᐊᕙᓕᕆᓂᕐᒥᑦ. ᑐᑭᓯᒋᐊᒃᑲᓐᓂᕈᒪᓐᓂᕈᕕᑦ ᖃᐅᔨᒋᐊᕐᓗᑎᑦ ᖃᕋᓴᐅᔭᒃᑯᑦ ᐅᓄᖓ qajuqturvik.ca ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ cfccanada.ca
- ᓂᕿᓕᐅᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᑎᓕᔭᐅᒐᐃᑉᐸᑦ ᑎᑭᓵᕐᓂᑦ ᑲᒪᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᓂᖅᑎᐅᖅᑎᒥᑦ ᐊᖏᔪᖅᑳᖃᕐᓗᓂ;
- ᑰᖃᕐᕕᒻᒥ ᓂᕆᕕᒥᓪᓗ ᑲᒪᓗᓂ ᐋᓐᓂᐊᖅᑕᐃᓕᒪᓂᕐᒧᑦ ᒪᓕᓪᓗᓂ ᐊᑦᑕᓇᖅᑕᐃᓕᒪᒋᐊᖃᕐᓂᖏᓐᓂᓪᓗ ᒪᓕᑦᑕᐃᓐᓇᕆᓗᓂᒋᑦ;
- ᓄᓇᓕᓐᓂ ᐅᖃᖃᑎᖃᖃᑦᑕᕐᓗᓂ, ᐋᖅᑮᖃᑦᑕᕐᓗᓂᓗ ᐊᑲᐅᓐᖏᓕᐅᕈᑕᕐᓂᑦ ᐅᓐᓂᕐᓘᑎᐅᔪᓂᓪᓗ; ᐊᒻᒪᓗ
- ᑭᒡᒐᖅᑐᐃᔨᐅᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᖃᔪᖅᑐᕕᒻᒥ ᓄᓇᓕᐅᑉ ᐃᓗᐊᓂ.
ᐱᓕᕆᐊᕆᓂᐊᖅᑕᕗᑦ ᐋᖅᑭᑦᑕᐅᖃᑦᑕᕐᓂᐊᖅᑐᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖅᑎᓄᑦ ᓯᕗᓕᖅᑎᒧᑦ ᐱᓕᕆᐊᖑᔭᕆᐊᓖᑦ ᒪᓕᓪᓗᒋᑦ ᖃᔪᖅᑐᕕᒻᒥ. ᐊᐅᓪᓚᑲᐃᓐᓇᖃᑦᑕᕆᐊᖃᕋᔭᖅᑐᖅ, ᐊᒻᒪᓗ ᑲᒪᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐊᒥᓱᑲᓪᓚᓐᓂᑦ ᐊᑕᐅᑦᑎᒃᑯᑦ ᐱᔭᕆᓵᕋᓱᖃᑦᑕᕐᓗᓂᓗ. ᐃᓛᓐᓂᒃᑯᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕐᓇᐅᒍᓐᓃᖅᑎᓪᓗᒍ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖃᑦᑕᕆᐊᓕᒃ. ᐃᓗᐊᓂ ᐱᓕᕆᖃᑎᖃᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐅᖅᑰᔪᐊᓗᒐᓗᐊᖅᑎᓪᓗᒍ ᐅᖁᒪᐃᑦᑐᓂᓪᓗ ᐊᔾᔭᖅᓯᖃᑦᑕᕐᓗᓂ. ᐊᐅᓚᑦᑎᑦᑎᐊᕋᓱᐊᕐᓗᓂ ᐱᓕᕆᔪᓂᑦ ᐃᑲᔪᖅᑐᐃᖃᑦᑕᕐᓗᓂᓗ ᐊᓯᖏᓐᓂ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖃᑎᖏᓐᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᐊᓯᖏᓐᓂ ᐃᓗᐊᓃᑦᑐᓂᑦ ᐃᑲᔪᑲᐃᓐᓇᖅᑐᓂᑦ. ᑎᓕᓯᖃᑦᑕᕆᐊᓕᒃ ᐃᑉᐱᒍᓱᑦᑎᐊᕐᓗᓂᓗ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᓐᖑᓇᖅᑐᓕᕆᖃᑦᑕᕐᓗᓂ.
ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᖅᑖᖅᑐᖅ ᐃᒪᐃᑦᑐᓂᑦ ᐱᔪᓐᓇᕐᓂᖃᕐᓗᓂ:
- ᐃᓕᓐᓂᐊᖅᓯᒪᓗᓂ ᐊᔾᔨᐸᓗᖓᓐᓂᓪᓘᓐᓃᑦ ᐱᓕᕆᔨᐅᓂᕐᒥᑦ ᓂᕿᑦᑎᐊᕙᓗᓐᓂᓪᓗ ᓂᕿᓕᐅᕈᓐᓇᕐᓗᓂ ᐱᔨᑦᑎᕈᓐᓇᕐᓗᓂᓗ, ᐃᓕᓐᓂᐊᖅᓯᒪᓗᓂ, ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᓄᓇᓕᓐᓂ ᐱᕙᓪᓕᐊᓂᕐᒥᑦ;
- ᐊᐅᓚᑦᑎᓕᓂᐅᓗᓂ ᐱᓕᕆᓂᒻᒪᕆᒃᑯᑦ ᓂᕿᓂᑦ ᐱᔨᑦᑎᓂᒃᑯᑦ;
- ᐊᑐᖃᑦᑕᖅᓯᒪᓗᓂ/ᖃᐅᔨᒪᓗᓂ/ᐱᔪᒪᓗᓂᓗ ᐊᑭᑭᑦᑑᒐᓗᐊᓂᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕐᓂᑦ, ᓄᓇᓕᓐᓂᓪᓗ ᓂᕿᔅᓴᑭᑦᑐᓂᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑑᑉ ᑲᓇᑕᖓᓂ (ᐱᓗᐊᖅᑐᒥᑦ ᓄᓇᕗᒻᒥ, ᓄᓇᕕᒻᒥ, ᓄᓇᑦᓯᐊᕗᒻᒥ ᐃᓄᕆᐊᓗᐃᒻᒥᓪᓗ);
- ᖃᐅᔨᒪᓗᓂ ᓄᓇᓕᓐᓂ ᓂᕿᓕᐅᕐᕕᐅᔪᓂᑦ, ᐱᖅᑯᓯᖏᓐᓂ ᐱᒻᒪᕆᐅᓂᖏᓐᓂ ᒪᑐᐃᖓᑦᑎᐊᕋᓱᖃᑦᑕᕐᓗᓂᓗ ᐱᓕᕆᖃᑎᖃᕐᓗᓂ;
- ᓇᓪᓕᒍᓱᖃᑦᑕᕐᓗᓂ, ᒪᑐᐃᖓᑦᑎᐊᕐᓗᓂ, ᖃᓄᖅᑑᕋᓱᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐊᔾᔨᐅᖏᑦᑐᓂᓪᓗ ᑲᒪᓇᓱᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᓄᓇᖅᑲᑎᖏᓐᓄᓪᓗ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᓪᓗ ᐃᓗᐊᓂ;
- ᓄᖅᑲᑎᑦᑎᒐᓱᐊᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐊᑲᐅᓐᖏᓕᐅᕈᑕᐅᔪᓂᑦ ᓈᒻᒪᒋᐅᑎᓐᖏᑦᑐᓂᓪᓗ; ᐊᒻᒪᓗ
- ᐃᓕᓴᕆᔭᐅᓯᒪᓗᓂ ᐃᓕᓴᕆᔭᐅᓯᒪᓐᖏᓪᓗᓂᓪᓗᓐᓂᑦ ᐅᖃᖃᑎᖃᕈᓐᓇᖃᑦᑕᖅᓯᒪᓗᓂ ᐃᓄᖃᑎᒥᓂᑦ.
ᑖᓐᓇ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖅ ᐃᖅᑲᖅᑐᖅᑕᐅᔾᔪᑎᖃᕐᓂᖏᒃᑲᓗᐊᕐᒪᖔᖅ ᖃᐅᔨᓴᖅᑕᐅᒋᐊᓕᒃ, ᓱᕈᓯᕐᓂᐊᖅᑎᐅᓯᒪᓐᖏᒃᑲᓗᐊᕐᒪᖔᖅ ᐃᓕᓐᓂᐊᕈᑎᒥᓂᖏᓐᓂᓪᓗ ᐸᐃᑉᐹᖃᕐᓗᓂ ᐊᓯᖏᓐᓂᓪᓗ ᐸᐃᑉᐹᓂᑦ ᐃᓕᓴᖅᓯᔾᔪᑎᖃᕐᓗᓂ. ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖅᑖᕋᓱᐊᖅᑐᖅ ᐃᖃᓗᒻᒥᐅᑕᐅᓗᓂ. ᒪᓕᒐᐃᑦ 23−ᒦᑦᑐᖅ ᓄᓇᕗᑦ ᓄᓇᑖᕈᑎᐅᑉ ᐊᖏᕈᑎᖓᓐᓂ, ᐃᓄᓐᓅᖓᑎᑦᑎᒋᐊᖃᕐᖓᑕ ᑕᐃᒪᐃᓐᓂᐊᖅᑐᖅ. ᐃᓄᑦᑎᑑᕈᓐᓇᕆᐊᓕᒃ, ᐃᑲᕐᕋᑕᒫᑦ ᑮᓇᐅᔾᔭᔅᓵᒋᒐᔭᖅᑕᖏᑦ $25.
ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖅᑖᕋᓱᒍᒪᒍᕕᑦ, ᑐᓂᓯᓗᑎᑦ ᑎᑎᖅᑲᒥᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᕆᓯᒪᔭᑎᓪᓗ ᑎᑎᕋᖅᓯᒪᓂᖏᓐᓂ ᐅᕗᖓ email@example.com. ᐊᐱᖅᑯᑎᔅᓴᖃᕐᓂᕈᕕᑦ ᐊᐱᕆᑦᑕᐃᓕᓐᖏᑦᑎᐊᖅᑐᑎᑦ ᐃᓱᒫᓘᑎᖃᕐᓂᕈᕕᓪᓘᓐᓃᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᑉ ᒥᔅᓵᓄᑦ. ᑕᐃᒃᑯᐊ ᑭᓯᐊᓂ ᐊᐱᖅᓱᖅᑕᐅᒐᔭᖅᑐᑦ ᖃᐅᔨᒃᑲᖅᑕᐅᒐᔭᖅᑐᑦ.
The Qajuqturvik Food Centre (QFC) seeks a cook to support its food programming. This is a full-time position.
TThe QFC is a registered charity that aims to provide healthy food programming in a welcoming, inclusive environment. The QFC works in partnership with Community Food Centres Canada (CFCC) and is set to become a Community Food Centre this year. Community food centres are places where people come together to cook, grow, share, and advocate for good food. For more information, visit qajuqturvik.ca or cfccanada.ca
The cook would be responsible for:
- Preparing meals and catering requests under the direction of the Chef;
- Maintaining the kitchen and dining room and ensuring that health and safety protocols are followed by all;
- Interacting positively with community members, resolving disputes and fielding complaints; and
- serving as a representative for QFC within the community.
Work is indoors in a sometimes hot environment and may require heavy lifting. The ability to collaborate with and support other co-workers and volunteers to foster an inclusive and supportive team environment is integral. The position requires the ability to use discretion and sensitivity and work in a confidential manner.
The ideal candidate will have a combination of the following:
- relevant formal education or equivalent professional experience in high-volume food services, education, or community development;
- excellent communication skills;
- experience/knowledge/interest in working in low-income, marginalized communities facing food insecurity and in Northern Canada (in particular Nunavut, Nunavik, Nunatsiavut or Inuvialuit);
- the ability to demonstrate empathy, openness, flexibility and creativity when working with community members and within an organization; and
- experience in crisis intervention and conflict resolution.
A criminal record check and positive references may be requested. In line with Article 23 of the Nunavut Land Claims Agreement, preference will be given to Inuit applicants. Fluency in Inuktut is an asset. Hourly wage is $25.
To apply, submit a letter and resume to firstname.lastname@example.org, or apply in-person at 655 Mattaaq Crescent, Iqaluit. Please do not hesitate to inquire in advance if you have any questions or concerns about the position. Only those candidates being considered will be contacted.